HTML

Gondolatok a fotelben

Mindenkivel megesik, hogy néha hülyeségeken kezd el gondolkozni. Velem is. De valamilyen fura, általam nem ismert oknál fogva én ezeket a gondolatokat ki is szeretném adni magamból. Konkrét téma nincs. Lehet ez lesz a vesztem, de az is lehet, hogy ezért olvastok majd. Csóközön!

Utolsó kommentek

Archívum

2012.10.21. 16:18 Fotelbetyár

3. És az X-faktor győztese...

Hölgyeim és Uraim! A 2012-es X-faktor győzteseeee!!! *dobpergés* Oláááááh Gergőőőőő!!!

Valahogy így kéne kinéznie a Döntőnek. Miért? Most jöhetne az, hogy milyen elfogult vagyok, hogy ez, meg az sokkal jobb és színpadra való. Hát nem.. nem engedek a véleményemből. A mentorok, vagy a csatorna, vagy a műsor készítői nagyon elbaszták a versenyzők válogatását. Eddig mindig volt 2-3 emberke, akikre lehetett azt mondani, hogy igen, ez szoros verseny lesz.(lásd Vastag Csaba vs. Nicholas, vagy Kocsis Tibor vs. Muri Enikő esetét). 

Most mi van? Van egy nagyon jó, hallgatható hangú énekesgyerek (Oláh Gergő), aki simán jobb a többinél, meg egy lány (Antal Tímea), aki szinte biztos, hogy első háromban benne lesz. Ez a két hang az, ami értékelhető a mostani felhozatalból. A tegnapi adásban és az előzőben is ők voltak, akiket szó nélkül tovább engedtem volna. 

Na de mi van a többiekkel? Mi lenne? Múltkor és most is simán mondtam volna, hogy ha lehetne hazaküldeném őket egy körben, csak tudjuk már le minél hamarabb a hacacárét. (Persze az RTL nem lépne ilyet.. mi lesz így a drámával, a szenvedéssel, a megpróbáltatásokkal, a szereplők rettentő múltjával és persze azzal a rengeteg SMS-sel, amit küld az agyatlan nép, mert azt hiszik, hogy számít ^^)

A tegnapi után komolyan elgondolkoztam, hogy a blogban szentelni kéne egy napot minden héten az X-faktorra, hiszen, akármennyire is retek, megmozgatja az agyam, hogy mi mehet  háttérben és hogy miért cseszik ki a stáb szerencsétlen versenyzőkkel. Mert hogy ezt csinálják. A tegnap műsort két szóval lehetne jellemezni:

"rossz dalválasztás"

Vegyük sorra:

  1. Lass Bea: Shirley Bassey: Get this Party Started (én azt hittem PInk, de tényleg ez volt) Keresztes Ildikó többet nézett ki ebből a nőből, mint ami. az a mélység, ahol énekelni szeretett volna.. valljuk be, nem megy neki természetesen. Értem, hoyga cél az volt, hogy kimozdítsák a nőt a gyászos szereplésből, de nem jött össze, még így sem.
  2. Spirit: Swedish House Mafia: Save The World, Náluk nem lett volna gond. Velük az a baj, hogy akármennyire ajnározzák őket, nem tudnak együtt énekelni. A magas gyerek csak dísznek van ott, nélküle működőképesebb lenne ez az összeállítás, de még úgy sem nyernének. 
  3. Antal Tímea: Loreen: Euphoria, Nekem nem tetszett az idei dalfesztivál győztes dala egyébként sem, de Tímea elénekelte úgy, ahogy lehetett. Nem volt hibátlan, a múltkori szereplése jobb volt, de a hangja benne van a top 3-ban.
  4. Szabó Dávid: Robbie Williams: Rock Dj, na ez a másik rossz dalválasztás. Ő nem elég tökös ehhez a dalhoz. És bár a múltkor jónak tartottam, most csak azt éreztem, hogy végig nyekeregte az egészet. Ezt nagyon benézték, pedig lenne tehetsége neki, de nem ilyen dalhoz.
  5. Stone: Ákos: Helló, Bár nem vártam tőle sokat, de tetszett az előadása. Hiányoltam, az elejéről azt, hogy legyen egy kis dinamikája. Kicsit rátaposson a mondandójára, hitesse el velünk, hogy ez tök komoly. A végére gatyába rázta magát. Csinált Ákos szelíd Hellójából egy Stone-os rockoperát. Őszinte leszek, a rockopera állna ennek az embernek a legjobban. A mostani dalválasztás nem volt rossz, a múlt héten viszont nagyon megszivatták..
  6. PJZ: I Love Rock 'n' Roll, Nos először is, élő showba juttatni őket volt az első rossz döntés. Nem utálom a stílust, bár nem is áll hozzám, közel, de a válogató dalon kívül semmi értelmeset nem produkáltak szegények. Most meg kapnak Rock and Rollos dalt... meg a végére Rhiannát énekeltetnek a festett arcúval. Hát elment az eszük? Miért kellett ezeket még jobban megalázni? Agyrém...
  7. Fehér Zoltán: Robin Thicke: When I get you alone, Ő meglepetés volt. Nagyon szépen énekelt tegnap. Belevaló volt, a hangja is ott volt, a dal is jó volt. De ennyi, semmi eredetiség nincs benne szerintem. Attól függetlenül énekileg megjelenésileg ő is top 3 kategória.
  8. Like: Shakespeare Sisters: Stay, Bár ők elvileg nem hirtelen összehegesztett csapat mégsem tudnak együtt énekelni. Piszkosul elüt a hangjuk a másiktól. Voltak jó pillanatok, gondolok itt a szőke nőre bevonulására, vagy amikor a vöröske kivágta a magas hangot, de egy az egyben nagyon szét volt esve az egész. Én ezt is a dalválasztásra fognám, bár a múltkori sem jött be.
  9. Zámbó Krisztián: Rácz Gergő: Harc és vágy, Itt nem tudtam eldönteni, hogy a Krisztiánnak nincs elég hangja, vagy a dal nem illett hozzá. Vagy mindkettő igaz. Az egész visszafojtott kiabálásnak tűnt nekem. Ha ennyire izgul még mindig, akkor lehet nem most kellett volna próbálkoznia az x-faktorral, lehet nem kellett volna még elő showba engedni. tehetsége lenne, de még korai volt... szerintem.
  10. Csobot Adél: Carly Rae Jepsen: Call Me Maybe, Első gondolatom, amikor ráismertem a dalra (köbö az első versszak vége felé) az volt, hogy melyik idióta adta szerencsétlennek ezt a dalt. Malekból többet néztem volna ki. Az eredeti dalt már szanaszét alázták youtubeon különböző paródiákkal, egyszerűen buta.. nagyon buta. És akkor még a Britney Spearses "Oops I did it again" hacukát ezzel társítani. Kétség kívül az egyik legrosszabb produkció volt a második élőshowban. Rossz dalválasztás, rossz ruha választás, rossz rúzsválasztás.. xDD
  11. Oláh Gergő: Seal: It’s A Man’s World, Kifogástalan előadás, kifogástalan dal. Én még a ruhába sem kötöttem volna bele. Az az érzésem, hogy bármilyen dalt kap, ő tuti megbirkózik vele. Ennyi.

Jöhet a 3. élőshow!

Szólj hozzá!

Címkék: rtlklub gergő 2. antal oláh tímea mentorok élőshow x-faktor


A bejegyzés trackback címe:

https://fotelfajter.blog.hu/api/trackback/id/tr254861207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása